ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK

ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK

Administrátor objednávek

Naše společnost je součástí Van Leeuwen Pipe and Tube Group – obchodní společnosti s celosvětovou působností. Specializujeme se na trubky, potrubí i jejich použití a nabízíme nejen široký sortiment těchto komodit, ale také příslušný servis a služby.

Do našeho stále se rozrůstajícího obchodního týmu ve Vyškově, hledáme možná právě Vás!

 

Nabízíme Vám

• práci na HPP
• stabilní zázemí silné mezinárodní společnosti
• zajímavé finanční ohodnocení
• příjemné pracovní prostředí a vynikající kolektiv
• systém benefitů: 5 týdnů dovolené, odborná školení, stravenky
• firemní kulturu orientovanou nejen na výsledky, ale současně na kvalitní vztahy na pracovišti
• možnost profesního růstu v rámci společnosti

Požadavky na uchazeče

• SŠ/VŠ vzdělání – obchodního, ekonomického nebo technického zaměření
• pokročilou znalost AJ
• kvalitní uživatelskou znalost práce na PC – MS Office, Internet
• velmi dobré komunikační, vyjednávací i organizační schopnosti
• ochotu a schopnost rychlé adaptace
• zájem rozšířit své dosavadní znalosti
• pečlivost a zodpovědný přístup k práci
• samostatnost, časovou flexibilitu, loajální osobnost vůči zaměstnavateli a týmového ducha
• praxe na obdobné pozici v obchodním oddělení velkou výhodou
• znalost práce v SAP výhodou

JAKÁ BUDE NÁPLŇ VAŠÍ PRÁCE?

Společně s dalšími kolegy z vnitřního prodeje budete zabezpečovat většinu činností spojených s realizací zakázek.  Příjem objednávek, jejich zpracování v systému SAP Business One, administraci dat a dokumentace k obchodním případům, supervizi celého obchodního případu i vyřizování případných reklamací.

Nedílnou součástí je i případný nákup materiálu. Denně budete komunikovat se zákazníky a dodavateli, stejně jako s ostatními členy obchodního týmu a interní logistikou.

Více informací na emailu avychron@vanleeuwen.cz, pan Aleš Vychron.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *